Αν οι συγκεκριμένες προτάσεις “εμπλουτιζόταν” με δύο- τρεις ακόμα από άλλους συμβούλους, το πιθανότερο είναι πως θα τίθονταν προς ψήφιση και με βάση τις σχηματισθείσες πλειοψηφίες- μειοψηφίες, θα “περνούσαν”. Έλα όμως που στις 4 προτάσεις, προστέθηκε άλλη μια από τον κ. Τζότζολα (να υπάρχουν έγγραφες εισηγήσεις για όλα τα θέματα), καμιά 15αριά από τον κ. Λύτρα, άρχισαν και οι υπόλοιποι σύμβουλοι να λένε την άποψή τους για τα όσα προτάθηκαν, κυρίως για ημέρα και ώρα, με αποτέλεσμα να... χαθεί η μπάλα! Τελικά η πρόταση του κ. Σκαρλατίδη, εκ των διαφωνούντων της παράταξης του δημάρχου, για τη σύσταση επιτροπής που θα επεξεργαστεί τις αναγκαίες τροποποιήσεις του κανονισμού ήταν αυτή, που με βάση την εξέλιξη της συζήτησης, ήταν η “πλέον σόφρων”. Με την πρόταση για τροποποίηση του κανονισμού και τη σύσταση επιτροπής συμφώνησε και ο δήμαρχος, Δημήτρης Μουζάς, παρατηρώντας όμως πως η ημέρα διεξαγωγής του συμβουλίου δεν μπορεί να οριστεί σε στενά πλαίσια. Ως εκ τούτου, αποφασίστηκε ομόφωνα η σύσταση της επιτροπής η οποία αποτελείται από τον κ. Κυριάκο Στεφανάτο, ως πρόεδρό της, και μέλη τους δημοτικούς συμβούλους Αθανάσιο Σκαρλατίδη, Κώστα Λύτρα, Άγγελο Παπαϊωάννου, Άννη Ροροπούλου, Θεόδωρο Θεοδωρακόπουλο και Κώστα Ζαχαρία.
Η εξέλιξη στη συζήτηση του θέματος, η οποία εδώ που τα λέμε ήταν η καλύτερη δυνατή γιατί ο κανονισμός λειτουργίας δεν είναι πουκάμισο... εποχής για να αλλάζει κάθε τρεις και λίγο, έδειξε όμως πως μπορεί μεν να υπάρχει μια “συνεργασία” για κάποια θέματα μεταξύ των παρατάξεων μειοψηφίας και των “διαφωνούντων”, αλλά βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της... βασικής εκπαίδευσης. Δύσκολο πράγμα η συνεννόηση...
Εκείνος που φάνηκε να “κερδίζει” από τη συζήτηση του πρώτου θέματος της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου ήταν ο δήμαρχος, Δημήτρης Μουζάς, που δεν “εκτέθηκε” σε ψηφοφορία, έδειξε καλά πολιτικά αντανακλαστικά συμφωνώντας με την ανάγκη τροποποίησης του κανονισμού και με την πρόταση για σύσταση επιτροπής, που ήταν “μάνα εξ ουρανού”, με βάση τη διαμορφωθείσα “κατάσταση” και τους συσχετισμούς...Να σημειωθεί πως ενώ η ψηφοφορία για την επιτροπή είχε ολοκληρωθεί και θα έπρεπε να προχωρήσει το συμβούλιο στο επόμενο θέμα, η συζήτηση συνεχίστηκε για περισσότερο από 10 λεπτά, γι' αυτό που είχαν ήδη ψηφίσει! Τελικά μήπως οι δυσλειτουργίες δεν είναι θέμα κανονισμού αλλά σεβασμού και εφαρμογής του;
Υπερψηφίστηκε η μεταφορά αρμοδιοτήτων της δημαρχιακής αλλά...υπομονή μέχρι να ελεγχθεί η νομιμότητά της...
Μπορεί να υπερψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας, με ψήφους 11-4, η “μεταφορά αρμοδιοτήτων της δημαρχιακής επιτροπής στο δημοτικό συμβούλιο”, αλλά μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε την έγκριση της απόφασης από την αρμόδια επιτροπή της περιφέρειας που ελέγχει τη νομιμότητα των αποφάσεων των Δ. Σ, καθώς το προεδρείο του συμβουλίου και ο δήμαρχος υποστήριξαν πως είναι “παράτυπη και παράνομη” η μεταφορά τους.
Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου, μετά από εισήγηση που έκανε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Γρηγόρης Τζότζολας, οι αρμοδιότητες που μεταφέρονται, είναι αυτές της έγκρισης δαπανών, των απευθείας αναθέσεων προμηθειών, της παροχής υπηρεσιών, της εκπόνησης μελετών και της εκτέλεσης έργων, της άσκησης όλων των ενδίκων βοηθημάτων και μέσων, της υποβολής προσφυγών στις διοικητικές αρχές, του δικαστικού και εξώδικου συμβιβασμού ή της ανάκλησης δίκης που έχει αντικείμενο έως 30.000 ευρώ και τέλος, της πρόσληψης πληρεξουσίου δικηγόρου ή της ανάκλησής του. Στην εισήγησή του ο κ. Τζότζολας υποστήριξε πως “υπάρχει σοβαρό πρόβλημα λειτουργίας της δημαρχιακής”, φέρνοντας μια σειρά παραδειγμάτων, που, σύμφωνα με τον ίδιο, αποδεικνύουν τις δυσλειτρουγίες αυτές. Παράλληλα έθεσε θέμα «διαφάνειας, ενημέρωσης και δημοκρατίας» ενώ διάβασε κι ένα πρακτικό, της προηγούμενης δημαρχιακής, στην οποία ήταν μέλος, όπου “φαίνεται” να είναι “παρών” σε μια συνεδρίαση και να μειοψηφεί, ενώ ο ίδιος απουσίαζε στην Αθήνα! “Δε θέλουμε να συνδιοικήσουμε, εσάς επέλεξε ο κόσμος... Η δημαρχιακή δεν έχει τη σύνθεση που πρέπει”, ανέφερε από την πλευρά του ο κ. Παπαϊωάννου, υποστηρίζοντας ότι με “αιτιολογημένη απόφαση μπορεί το δημοτικό συμβούλιο να πάρει αρμοδιότητες της δημαρχιακής” ενώ τόνισε ότι “δεν υπάρχει αξιοπιστία στη δημαρχιακή” και πως δεν αποτελεί “θεσμική εκτροπή” η μεταφορά αρμοδιοτήτων αλλά αποτέλεσμα της αλλαγής του συσχετισμού των δυνάμεων που υπάρχουν, πλέον, σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο. Ο κ. Καντζιάρης, από την πλευρά του, χαρακτήρισε πρωτόγνωρο αυτό που συζητείται στο συμβούλιο, διαπιστώνοντας πως υπάρχουν αρκετά πράγματα που δε γνώριζε. “Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην έρθουν αρμοδιότητες στο Δ. Σ; Κι εμείς θα είμαστε ενήμεροι κι οι ευθύνες θα επιμεριστούν”, συμπλήρωσε ο πρώην πρόεδρος της ΔΕΥΑΟ. “Ο δήμαρχος έχει χάσει τη δεδηλωμένη αλλά τα όργανα πρέπει να λειτουργούν”, εκτίμησε από την πλευρά του ο κ. Χαμαλίδης συμπληρώνοντας πως σέβεται την πρόθεση να προστατευτούν κάποιοι, αλλά δεν υπάρχει καμία μομφή μέχρι σήμερα. Ως εκ τούτου δεν ψήφισε τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων. “Ο νομοθέτης έδωσε συγκεκριμένες αρμοδιότητες στη δημαρχιακή και η δημαρχιακή λειτουργεί όπως ορίζει ο νομοθέτης”, είπε ο δήμαρχος, Δημήτρης Μουζάς, τονίζοντας πως « διαφάνεια είναι η σημαία μας» και κατηγόρησε τη μειοψηφία πως για άλλους λόγους ζητά τη μεταφορά αρμοδιοτήτων, προκαλώντας τους να τους αποκαλύψουν, ενώ εκτόξευσε κατηγορίες για δρομολόγηση καταστάσεων με έμμεσες πλειοψηφίες.
Μπορεί να υπερψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας, με ψήφους 11-4, η “μεταφορά αρμοδιοτήτων της δημαρχιακής επιτροπής στο δημοτικό συμβούλιο”, αλλά μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε την έγκριση της απόφασης από την αρμόδια επιτροπή της περιφέρειας που ελέγχει τη νομιμότητα των αποφάσεων των Δ. Σ, καθώς το προεδρείο του συμβουλίου και ο δήμαρχος υποστήριξαν πως είναι “παράτυπη και παράνομη” η μεταφορά τους.
Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου, μετά από εισήγηση που έκανε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Γρηγόρης Τζότζολας, οι αρμοδιότητες που μεταφέρονται, είναι αυτές της έγκρισης δαπανών, των απευθείας αναθέσεων προμηθειών, της παροχής υπηρεσιών, της εκπόνησης μελετών και της εκτέλεσης έργων, της άσκησης όλων των ενδίκων βοηθημάτων και μέσων, της υποβολής προσφυγών στις διοικητικές αρχές, του δικαστικού και εξώδικου συμβιβασμού ή της ανάκλησης δίκης που έχει αντικείμενο έως 30.000 ευρώ και τέλος, της πρόσληψης πληρεξουσίου δικηγόρου ή της ανάκλησής του. Στην εισήγησή του ο κ. Τζότζολας υποστήριξε πως “υπάρχει σοβαρό πρόβλημα λειτουργίας της δημαρχιακής”, φέρνοντας μια σειρά παραδειγμάτων, που, σύμφωνα με τον ίδιο, αποδεικνύουν τις δυσλειτρουγίες αυτές. Παράλληλα έθεσε θέμα «διαφάνειας, ενημέρωσης και δημοκρατίας» ενώ διάβασε κι ένα πρακτικό, της προηγούμενης δημαρχιακής, στην οποία ήταν μέλος, όπου “φαίνεται” να είναι “παρών” σε μια συνεδρίαση και να μειοψηφεί, ενώ ο ίδιος απουσίαζε στην Αθήνα! “Δε θέλουμε να συνδιοικήσουμε, εσάς επέλεξε ο κόσμος... Η δημαρχιακή δεν έχει τη σύνθεση που πρέπει”, ανέφερε από την πλευρά του ο κ. Παπαϊωάννου, υποστηρίζοντας ότι με “αιτιολογημένη απόφαση μπορεί το δημοτικό συμβούλιο να πάρει αρμοδιότητες της δημαρχιακής” ενώ τόνισε ότι “δεν υπάρχει αξιοπιστία στη δημαρχιακή” και πως δεν αποτελεί “θεσμική εκτροπή” η μεταφορά αρμοδιοτήτων αλλά αποτέλεσμα της αλλαγής του συσχετισμού των δυνάμεων που υπάρχουν, πλέον, σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο. Ο κ. Καντζιάρης, από την πλευρά του, χαρακτήρισε πρωτόγνωρο αυτό που συζητείται στο συμβούλιο, διαπιστώνοντας πως υπάρχουν αρκετά πράγματα που δε γνώριζε. “Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην έρθουν αρμοδιότητες στο Δ. Σ; Κι εμείς θα είμαστε ενήμεροι κι οι ευθύνες θα επιμεριστούν”, συμπλήρωσε ο πρώην πρόεδρος της ΔΕΥΑΟ. “Ο δήμαρχος έχει χάσει τη δεδηλωμένη αλλά τα όργανα πρέπει να λειτουργούν”, εκτίμησε από την πλευρά του ο κ. Χαμαλίδης συμπληρώνοντας πως σέβεται την πρόθεση να προστατευτούν κάποιοι, αλλά δεν υπάρχει καμία μομφή μέχρι σήμερα. Ως εκ τούτου δεν ψήφισε τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων. “Ο νομοθέτης έδωσε συγκεκριμένες αρμοδιότητες στη δημαρχιακή και η δημαρχιακή λειτουργεί όπως ορίζει ο νομοθέτης”, είπε ο δήμαρχος, Δημήτρης Μουζάς, τονίζοντας πως « διαφάνεια είναι η σημαία μας» και κατηγόρησε τη μειοψηφία πως για άλλους λόγους ζητά τη μεταφορά αρμοδιοτήτων, προκαλώντας τους να τους αποκαλύψουν, ενώ εκτόξευσε κατηγορίες για δρομολόγηση καταστάσεων με έμμεσες πλειοψηφίες.
Μετά από μια ώρα “θυμήθηκε” το προεδρείο πως είναι “παράτυπο” το θέμα...
Αξιοσημείωτο είναι ότι μετά από μια περίπου ώρα συζήτησης του θέματος, αποχώρησε από την αίθουσα το προεδρείο(προήδρευσε για το υπόλοιπο της συνεδρίασης ο κ. Καντζιάρης ως πρώτος σε ψήφους σύμβουλος), υποστηρίζοντας ότι, σύμφωνα με την ερμηνεία του κώδικα δήμων και κοινοτήτων, είναι παράτυπη η μεταφορά των αρμοδιοτήτων. Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Κυριάκος Στεφανάτος, χαρακτήρισε «θεσμικές μολότοφ» τις κινήσεις της μειοψηφίας, που, όπως είπε, έχουν στόχο «την αποψίλωση αρμοδιοτήτων της δημαρχιακής επιτροπής προς όφελος της αλαζόνας αντιπολίτευσης». «Η πρόταση ήταν παράνομη, με μεθοδεύσεις η μειοψηφία θέλει να καταστεί ως πλειοψηφία, κάτι που δεν προβλέπει κανένας νόμος του κράτους», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Στεφανάτος. Το ερώτημα βέβαια είναι αν... χρειάστηκε μια, σχεδόν, ώρα για να αντιληφθεί το προεδρείο πως το θέμα που συζητείται είναι “παράτυπο” και να αποχωρήσει ή τελικά “κρύβεται” κάτι άλλο από πίσω. Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για “προσχεδιασμένη” αποχώρηση, αφού ένα θέμα είναι “παράτυπο” ή “παράνομο” από την έναρξη της συζήτησής του και τα “χαρακτηριστικά” αυτά δεν αποκτώνται στην... πορεία! Ως εκ τούτου το προεδρείο, αφού θεωρούσε τόσο “καραμπινάτη” την “παρατυπία” θα έπρεπε να αποχωρήσει εξ αρχής και να μη δώσει αυτή την “κακόγουστη παράσταση” σε βάρος του ίδου του θεσμού του προεδρείου του δ. σ. αλλά και να μη μπορεί να κατηγορηθεί για “επιλεκτική προστασία” των θεσμών κατά το δοκούν και κατά πως συμφέρει, ανά περίπτωση. Μπορεί η “κίνηση” αυτή να έγινε προκειμένου να καταγραφεί στα πρακτικά η “έντονη διαφωνία”, δια της αποχώρησης του προεδρείου, και η υποστηριζόμενη “παρατυπία” της μεταφοράς αρμοδιοτήτων, ώστε να εξεταστεί ενδελεχώς και με ιδιαίτερη προσοχή η νομιμότητα της απόφασης από την αρμόδια επιτροπή της Περιφέρειας και να μην περάσει στο...ντούκου η έγκριση της απόφασης. Λέμε, ίσως...
Αξιοσημείωτο είναι ότι μετά από μια περίπου ώρα συζήτησης του θέματος, αποχώρησε από την αίθουσα το προεδρείο(προήδρευσε για το υπόλοιπο της συνεδρίασης ο κ. Καντζιάρης ως πρώτος σε ψήφους σύμβουλος), υποστηρίζοντας ότι, σύμφωνα με την ερμηνεία του κώδικα δήμων και κοινοτήτων, είναι παράτυπη η μεταφορά των αρμοδιοτήτων. Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Κυριάκος Στεφανάτος, χαρακτήρισε «θεσμικές μολότοφ» τις κινήσεις της μειοψηφίας, που, όπως είπε, έχουν στόχο «την αποψίλωση αρμοδιοτήτων της δημαρχιακής επιτροπής προς όφελος της αλαζόνας αντιπολίτευσης». «Η πρόταση ήταν παράνομη, με μεθοδεύσεις η μειοψηφία θέλει να καταστεί ως πλειοψηφία, κάτι που δεν προβλέπει κανένας νόμος του κράτους», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Στεφανάτος. Το ερώτημα βέβαια είναι αν... χρειάστηκε μια, σχεδόν, ώρα για να αντιληφθεί το προεδρείο πως το θέμα που συζητείται είναι “παράτυπο” και να αποχωρήσει ή τελικά “κρύβεται” κάτι άλλο από πίσω. Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για “προσχεδιασμένη” αποχώρηση, αφού ένα θέμα είναι “παράτυπο” ή “παράνομο” από την έναρξη της συζήτησής του και τα “χαρακτηριστικά” αυτά δεν αποκτώνται στην... πορεία! Ως εκ τούτου το προεδρείο, αφού θεωρούσε τόσο “καραμπινάτη” την “παρατυπία” θα έπρεπε να αποχωρήσει εξ αρχής και να μη δώσει αυτή την “κακόγουστη παράσταση” σε βάρος του ίδου του θεσμού του προεδρείου του δ. σ. αλλά και να μη μπορεί να κατηγορηθεί για “επιλεκτική προστασία” των θεσμών κατά το δοκούν και κατά πως συμφέρει, ανά περίπτωση. Μπορεί η “κίνηση” αυτή να έγινε προκειμένου να καταγραφεί στα πρακτικά η “έντονη διαφωνία”, δια της αποχώρησης του προεδρείου, και η υποστηριζόμενη “παρατυπία” της μεταφοράς αρμοδιοτήτων, ώστε να εξεταστεί ενδελεχώς και με ιδιαίτερη προσοχή η νομιμότητα της απόφασης από την αρμόδια επιτροπή της Περιφέρειας και να μην περάσει στο...ντούκου η έγκριση της απόφασης. Λέμε, ίσως...
88 σχόλια:
ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ.. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ..
Το πόσο ενδιαφέρονται κάποιοι για τη σωστή λειτουργία του δήμου είναι πια ολοφάνερο.
Αντί να προκαλούν δημοτικά συμβούλια για σοβαρά θέματα που αφορούν τους πολίτες, αυτοί δημιουργούν εντυπώσεις για ζητήματα που αφορούν μόνο τους εαυτούς τους.
Δυστυχώς, δύο πρώην δήμαρχοι, με έντονο όμως παρελθόν και δωσοληψίες με τη δικαιοσύνη, κατάντησαν να είναι δεκανίκια στις ορέξεις και επιθυμίες των αποστατών, οι οποίοι λειτουργούν εντελώς απολίτικα.
καντε κατι με τους αποστατες κι αφηστε την αντιπολιτευση. αυτοι ειναι το προβλημα σας
τα λαμογια κι οι αποστατες γιναν ολοι παραστατες!!!
ΜΕ ΣΕΝΑ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ
ΜΟΥΖΑ-ΚΑΝΤΖΙΑΡΗ-ΣΚΑΡΛΑΤΙΔΗ-ΜΩΡΙΚΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΗ , ΠΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΌ;
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ για να ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ,ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ,ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΑΥΤΟ και ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ..ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΥΜΠΑΘΗ τον ΕΝ ΤΑΞΕΙ (ο οποίος φαινεται ηταν πολυ λιγος για ΔΗΜΑΡΧΟΣ).
ΑΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ; ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ "ΕΝ ΤΑΞΕΙ" ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΥΡΑ ΚΛΑΜΑΤΑ. ΑΣΕ ΔΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΝΑ ΤΟΝ ΛΥΠΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΙ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ.
Μ΄ΑΥΤΟΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ
Αυτή η πόλη φαίνεται να παίρνει τα σκήπτρα στις πρωτοτυπίες. Πρίν 2-3 χρόνια αποχώρησε η πλειοψηφούσα παράταξη στο Δημοτικό Συμβούλιο (του κυρίου Τζότζολα). Δεν ξέρω αν έχει ξαναγίνει αυτό. Τώρα αποχωρεί ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου της πλειοψηφούσας παράταξης μαζί με 2 Δημοτικούς συμβούλους(τρομάρα τους). Τρελά πράγματα σε τρελές καταστάσεις.
Μήπως φταίει ο διαιτητής;
Α! ρε Πετρούλα που μας χρειάζεται!!!!!
Και η ΕΨΙΛΟΝ TV άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Ούτε σχόλια, ούτε αναλύσεις από το γνωστό δίδυμο
Αυτά παθαίνεις αν τους συμβουλεύεσαι. Τι να πουν από μακριά που βρίσκονται έστω και αν το θέλουν πολύ να σε βοηθήσουν. Η μπάλα παίζεται στη σέντρα και αυτοί βρίσκονται στο κόρνερ(έτοιμοι να μπουν στα αποδυτήρια, είναι καιρός να βραχείς; έρχονται καταιγίδες! Έχει και ιώσεις πρέπει να προστατευτούμε.
Για όσους νομίζουν ότι θα αποφύγουν την κριτική και τηυ δημοσιότητα των ανίερων συμμαχιών και συνεργασιών της στήριξης και αντιστήριξης΄πλανόνται πλάνην οικτρά!
Δηλαδή θα κλείσουν τα blogs;
Θα κλείσουν (στον ύπνο τους ) ένα, θα ανοίξουν ΔΕΚΑ! ή μήπως δεν μπορεί νηα αλλάξει μέρα έκδοσης η τοπική εφημερίδα και να τους αποκαλύπτει για όσους δεν είναι στο διαδίκτυο. Ντόρτια εσείς, εξάρες οι άλλοι! ΑΜ ΠΩΣ!!!!!
"all right"
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΄΄ΕΝΤΑΞΗΔΕΣ΄΄ και ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ,ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΝ...
Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΛΕΟΝ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ και ΑΥΤΗ ΘΑ ΤΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ....
ΡΕ ΠΩΣ ΜΠΛΕΞΑΝΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!
ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΑ ΤΗ ΧΡΕΩΘΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΟΥΖΑΣ
ΤΟ ΨΑΡΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΑΜΑΤΑΣ,ΡΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ή ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ;
ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΠΑΠ και ΤΖΟ ,ΚΟΨΤΕ ΤΙΣ Μ...ΙΕΣ και ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ (οπως και ΕΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ...
ΦΘΑΝΕΙ Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΩΦΕΛΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.
Ρε αδέλφια, καθίστε καλά. Ο ρόλος της αντιπολίτευσης αποκλειστικά και κυρίως θεσμικά είναι να ΕΛΕΓΧΕΙ. Να βγάζει στην φόρα τα άπλυτα των κυβερνώντων. Να καταγγέλλει την Ροροπούλου γιατί παράνομα και εξαπατώντας το ΔΣ της ΔΕΠΑΟ απέλυσε τον δάσκαλο του θεάτρου, με αποτέλεσμα η ίδια να καταδικαστεί στο δικαστήριο ,αλλά και η ΔΕΠΑΟ να καταβάλει 3500 ευρώ στον δάσκαλο και άλλες 4500 για το ΙΚΑ του. Αποστολή της αντιπολίτευσης είναι να καταγγέλλει τον δήμαρχο που χρησιμοποιεί το δικηγορικό γραφείο της γυναίκας του, για τις υποθέσεις του δήμου, και πάει λέγοντας.
Η ευθύνη της διοίκησης και της λειτουργίας ,σε πλειοψηφικά συστήματα όπως οι ΟΤΑ είναι του δημάρχου και μόνο. Τώρα επειδή στον δήμο μας έχασε την πλειοψηφία Ο ΜΙΤΣΟΣ ,έχει προβλήματα .Δεν του φταίει η αντιπολίτευση ασφαλώς; ΤΕΡΜΑ λοιπόν τα περί ευθύνης της μειοψηφίας και τα ανόητα της ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΗΣ .
Όσο για την απόφαση της περιφέρειας για την μεταφορά αρμοδιοτήτων,, η φράση του δημοτικού κώδικα ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο περιφερειάρχης μπορεί να πει ότι ΔΕΝ είναι και πολύ τεκμηριωμένη .Ένα είναι το σίγουρο .Ο ΜΟΥΖΑΣ τα έκανε μαντάρα
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ------
ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΛΟΙ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ …
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ
ΕΝΑΣ ΔΕ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΜΗ ΠΟΛΗ
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ
ΟΛΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ …
ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ……
ΟΣΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΤΣΙΑ …
ΜΟΛΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ? ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ !!!
ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ.
ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ; ΝΑ ΜΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΡΓΩΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!!! ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΜΟΥΖΑΣ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ. ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΣ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΟ, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΣΕΡΝΕΙ ΣΕ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΛΕΦΤΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ; ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΙΙΙ ΣΟΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ..
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΖΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΚΑΤΙ ΠΟΝΤΙΚΙΑ,ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΙΧΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΟΣΟ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑΝ?
ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΕΣ?
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΗΡΩΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ, ΕΓΙΝΑΝ ΟΣΟΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΨΗΛΑ.
Λένε ότι αποτελεί μεγάλη απαξίωση για ένα άτομο όταν προκαλεί οίκτο, λύπηση. Λένε, κοίτα τον καημένο, δεν τον αφήνουν να λειτουργήσει. Δεν υπάρχει ποιό απαξιοτικό ποιό ταπεινωτικό από το να σε λυπούνται. Δεν θα ήθελα ΠΟΤΕ να βρεθώ στην θέση, του κατά τα άλλα, συμπαθή κ.Μουζά. Δήμαρχε μας, έχυσες το γάλα ,κράτησε την αξιοπρέπεια σου άλλα μην προκαλείς με αυτά που διαβάζω για το δικηγορικό γραφείο της συμβίας σου. Δεν θα πείσεις κανέναν ότι δεν σε αφήνουν να κάνεις την δουλειά σου .Και μία επισήμανση. Περιόρισε τα εμφανή ψέματα ,σου κάνουν ζημιά.
i alitheia einai oti loipo kapoious mines apo orestiada kai ta politika provlimata tou topou mas mou fainontai ligo ksena... exo empistosini omos oti paidia diamantia pou tora teleutaia asxolountai kai me tin paragogi tou mithikou tsipouromeze zimponiou tha kataferoun na anaplirosoun to keno tis apousias mou apo tin politiki skini autou tou topou... eos to pasxa pou theou thelontos (kthulu) tha patiso to evlogimeno (kthulu) evritiko xoma...
Αν νομίζει ο Δ.Μ. και η ομάδα του όση έχει μεινει και αν ειναι ομαδα ότι με σκηνοθετημένες αποχωρήσεις και λοιπά πυροτεχνήματα θα κερδίσει τις εντυπωσεις και θα παραπλανήσει τον λαο ειναι νυχτα κοιμομενος. ο κοσμος ειδε καθαρα οτι δεν μπορει να επιβληθει σε κανενα. του πηραν τη δημαρχιακη, εχασε δευαο, να δουμε τι αλλο θα χασει αν του εχει μεινει τιποτα να χασει
Ρε μηπως το παιδι κουραστηκε και θελει να βρει αφορμη να την κοπανήσει και τα κανει αυτα? Εδώ ολοκληρος πρωθυπουργος δηλωσε οτι κουραστηκε, ο δικος μας θα ειναι ξεκουραστος?
Μετά την δημαρχιακη, θα χασει τη δεπαο (εκει να δεις τραγουδια), θα του φυγουν και καμια 3-4 ακομα οταν αλλαξει αντιδημαρχους, και μην τον ειδατε τον Παναή!
ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΖΩΗ. ΝΑ ΣΑΙ ΤΣΑΤΣΟΣ Η ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ
αν νομιζει ο τζοτζολας και ο παπαιωαννου οτι οι αποστατες θα πανε μαζι τους ειναι γελασμενοι. ακομη κι αν καποιος παει θα κανει τα ιδια χουνερια που εκανε και στο μουζα.
13 σύμβουλοι...θα μοιραστούν... 6 με τον Τζο, 5 με τον Παπ ή ανάποδα. Ολοι ευχαριστημένοι. Σχεδόν όλοι
ΠΟΝΤΙΚΕΣ,ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙ ΒΛΕΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΤΕ και ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ ΒΛΕΠΑΤΕ;ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ;
ΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ!!!!!
8:54
Ανυπαρκτος ο ΜΩΡ στην καθαριότητα? Ανύπαρκτος ο ΚΑΝΤΖ στην ΔΕΥΑΟ?
Ανύπαρκτος ο ΣΚΑΡΛ στο Προεδρείο?
Ανύπαρκτος ο ΚΑΡΑΜ στο ΚΑΠΗ?
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ ΕΜΕΝΕΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ???
ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΜΟΥΖΑΚΑΚΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΟΧΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
εσεις μαλωνεται μεταξυ σας και ο αρχηγος σας χαιζεται στο χρημα απο τις δικες. Κορόιδα
Μπουργούδη ακομα δεν παραιτηθηκες. Κρίμα.
eylogiste ta genia sas...
kala lei o allos !!!!
aniparktoi...einai to ligotero..
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ..
πωπω τα μουζακια βγηκαν παγανια! Γραμμή έπεσε καλά μου?
ΑΜ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ? ΧΑΖΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ ΚΑΝΟΥΝ ΜΥΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΠΑΝΟ ΑΠΟ 4 ΣΤΗ ΣΟΥΜΑ. ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΕΣΣΑΣ "ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ 4" ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΑΠΟΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΙ ΤΖΟΤΖΟΛΑ Ή ΜΟΥΖΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ! ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ.
σε λιγο καιρο να δεις που θα αρχιζουν να πηδανε ολοι απο το τρενο σαν τα ποντικια να ψαχνουν θεση σε αλλο συνδυασμο. εκει θα πεσει γελιο και τραγουδι
THN KANANE 4 APO TOYΣ 13 MEINANE 9. ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΨΗΛΟΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝΕ 8. 4 ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ Ο ΑΡΡΕΝ 5. ΑΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΙ ΑΛΛΟΙ 3. ΝΑΤΟ ΤΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΣΧΗΜΑ
Ας μείνουν όσοι θέλουν και ας μην έχουν και λεφτα οπως ακουστηκε σε άλλο μπλοκ. Αυτοι που θα μεινουν θα ξαναβγουν παρτε το αποφαση πιειτε σοδα και ΧΩΝΕΨΤΕ το. Εσεις παλι θα τριγυρνατε στις καρεκλες της αντιπολιτευσης σαν τις αδικες καταρες και θα ψαχνετε νεους ανταρτες να συμαχησετε
Tsou
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Δ.Μ Η΄ ΕΝΑ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΩ ΓΙ ΑΥΤΟ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ
2 ΓΕΦΥΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟ ΚΑΙ 40 ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΖΟ
και απόπειρα 4-5 διαγραφών
ΓΕΦΥΡΕΣ. ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΩΡΑ.ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΔΑ. ΓΕΦΥΡΟΥΛΕΣ ΣΕ ΡΥΑΚΙΑ.
ΠΡΟΣ Tsou
ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ;!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΜΑ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ
8:51
ΝΟΜΙΖΕΙΣ! Ολοι όσοι φυγαν θα παρακαλανε να ξαναρθουν και δεν θα τους δεχεται! Θα το δεις!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ. ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΙ Ο ΖΑΜΠΟΥΝΙΔΗΣ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΣΑΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΨΗΦΙΑΣ
ποιος μπαινει δημαρχος αν παραιτηθεί ο δ.μ.? πρέπει να ειναι απο την πλειοψηφια ή ψηφιζει το δσ μεταξυ συμβούλων? ποιον βλεπετε?
ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
ΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ
ΔΗΛΑΔΗ ΑΠ' ΤΟΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟ ΣΕ ΣΤΡΑΒΟ
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ!!!
ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΛΠ
ΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΡΟΡΟ Η ΠΑΠΑΝΤ
XAMALIDH
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΣΕ ΓΛΥΦΟΥΝ. ΣΩΣΤΟΣ.
ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΩΤΣΙΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ; ΑΜΦΙΒΑΛΩ. ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΣΟΥ ΧΑΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΣΑΚΗ
Τσιου τσίου τ αηδονάκι τσιου τσιου
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Δ.Σ. ΤΟΥ Δ.Μ. ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΑΤΩΝ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΜΑΛΑ
ΟΥΤΕ ΦΙΔΙ ΝΑ ΣΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ,
ΟΥΤΕ ΓΚΑΤΖΙΟΛΙ ΝΑ ΣΕ ...ΗΣΕΙ
ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ
Κακώς αφήνουν όλοι τα σχόλια ανοιχτά.. Επειδή κάποιοι θέλετε να βγάλετε τ απωθημένα σας πρέπει όλοι οι υπόλοιποι να διαβάζουμε χοντράδες? Και το λες κι όλας?
ΜΗΝ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
Κατσε ρε φίλε.. Μαθαμε και παπαγαλιζουμε "μη διαβαζεις κλπ" Δηλαδή αυτο είναι το επίπεδο μας? Να βρίζουμε ανωνυμα? Κι αν πούμε κανένα καλό το βάζουμε επώνυμα? Επώνυμα δείχνουμε τη "δημοκρατία μας" και ανώνυμα πόσο κάγκουρες είμαστε? Λυπάμαι που το λέω αλλά έχεις δίκιο. Δε θα μπαίνω πια στη διαδικασία...
Εφόσον έτσι επιτρέπει ο Δημιουργός..
STAMATHSTE NA BRIZETE OLO TON KOSMO. EKTOS APO THN KERAMITZI OLO TO DS TO EXETE KSESKISEI. ESEIS TOYS PSIFISATE OLOYS. DHMIOYRGIMA SAS EINAI. TON EAYTO SAS VRIZETE? KAI LEO ESEIS GIATI EFTYXOS PSIFIZO ALLOU.
ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΚΕΡΑΜΙΤΖΗ? ΕΕΕ ΡΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝΕ
THN ALHTHEIA EGRAPSA. MIA XARA KOPELA EINAI H STELLA. TI NA KANEI KI AYTH? POY THN EIDES THN PROVOKATSIA?
ΟΙ ΛΑΪΚΕΣ ΘΥΜΟΣΟΦΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Κ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ? ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ Σ..ΤΟ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ΚΑΙ ΚΟΠΡΙΑ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ.. ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ
ΑΝΤΕ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Κ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΑΙ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΕΤΑΕΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS
ΠΟΙΟΣ ΘΙΧΤΗΚΕ?
καποιοι γνωστοι αγνωστοι προσπαθουν να κλεισουν τα μπλογκς και νομιζουν οτι ετσι θα τα καταφερουν αφου δεν μπορουν αλλιως.
ξύδι
καλά τώρα πιάσατε και τον ΜΠΟΥΡΓΟΥΔΗ? Ένας πετυχημένος σύμβουλος και τώρα αντιδήμαρχος με τοσπαθί του και όχι προεκλογικά σου ξου μου...ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ συνεχίζει με εργατικότητα και ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ το έργο που του εμπιστεύτηκαν οι δημότες Ορεστιάδας, γιατι απλά ήθελαν να διώξουν τα λαμόγια από την πολιτική ζωή του τόπου μας.
Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ, ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ... ΟΚΤΩ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ΟΛΑ ΚΑΛΑ
ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΤΖΟΤΖΟΛΑ ΠΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΖΙ.
26 Μάρτιος 2009 4:05 μμ
epityxia einai na kaneis oraia klarina kai sto telos na sou exasfalizoun mia thesi sto dimosio opos kanan merikes.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΝΕΥΣΤΑ? ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΓΝΗΣΙΟ ΗΧΟ, ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ Ψ..ΛΗ...
ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟ, ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ????
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ...
Όντως τα πνευστά έχουν γνήσιο ήχο. Εγώ όμως προτιμώ τα έγχορδα.
Το βιολί εξημερώνει τα πλήθη!!! Και εξυψώνει τα ήθη!!!
BRAVO PAIDIA EKTONOTHEITE VRISTE KATIGORISTE KAI META APO LIGO OI MISOI PSIFISTE TO MOUZA KI OI ALLOI MISOI TON TZO .KAI OLA THA PANE KALA!!!!!!!!
ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ....ΟΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ....
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΦΙΛΕ 5.41... ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΜΑΛΙΔΗ....
ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ
ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΕΛΟΣ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 5:41?
Εγώ ψηφίζω μόνο Τζότζολα. Είναι ο μόνος που ήταν σοβαρός και αξιόπιστος στη θητεία του!!! Αν δεν κατέβει υποψήφιος τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την πόλη. Από τη Σκύλα στη Χάρυβδη!!! Ποιούς να διαλέξεις???
σαξόφωνο όλα τα λεφτά
Αγαπητέ ανώνυμε 1:36.
Όποιος και να σαι, ότι και να σαι δε θέλω να μου κάνεις συντροφιά. Θα προτιμούσα να ξέρω με ποιον μιλάω.
Μια που το έθεσες όμως αν ο ΧΑΡΟΥΛΗΣ είμαι εγώ, σου δηλώνω πως δεν είμαι υποστηρικτής του Χαμαλίδη.
Ανήκω σε ένα κομματικό όργανο, στην Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Ορεστιάδας και όταν έρθει η ώρα των εσωκομματικών διαδικασιών θα πω την άποψή μου και θα ψηφίσω όποιον θεωρήσω καλύτερο. Ούτε να βολευτώ επεδίωξα ποτέ, ούτε να κάνω τον κριτή και τιμητή των πάντων, πίσω από το πέπλο της ανωνυμίας. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.
Δεν ξέρω αν είσαι φίλος του Λευτέρη και το κάνεις εσκεμμένα για να ωθήσεις τους ανθρώπους προς την κατεύθυνσή του, όμως μόνο αυτό μπορείς να πετύχεις.
Άλλωστε όλα τα ποντίκια, όλοι οι παράνομοι, όλοι οι ποταποί κρύβονται.
Μπορείς να το πεις και νόμο της φύσης.
Έτσι επιβιώνουν κάποια είδη του ζωικού βασιλείου.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Καλά είναι να τιμούμε όχι μόνο παντελόνια και τα γεννητικά όργανα, αλλά και τον πολιτισμό που υποτίθεται πως κουβαλάμε.
Μόνο ότι λυπάμαι μπορώ να πω.
Χάρης Κανταρίδης
Το ΠΑΣΟΟΟΚ,
ειν' εδώωωω,
ενωμένο,
δυνατόοοο
ΑΝ Ο ΧΑΡΟΥΛΗΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΤΣΙΜΠΑΣ Ο ΘΑΝΑΣΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΑΡΧΗΣ?
το πασοκ διασπασμενο, η ΝΔ διασπασμενη, αντε Γκατζ και καλός δημαρχος
ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΓΚΑΤΖΙΔΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΜΑΘΕ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΝΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ. ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝ ΤΑΞΕΙ?
το καλο ειναι οτι το παμε απο δασκαλο σε δασκαλο
Για δες και το ΜΠΛΟΚ του Γκατζίδη. Ούτε ένα σχόλιο. Χαζός είναι; Να τον απειλούν με μηνύσεις; Να του γίνεται κριτική;
Αφού είναι γνωστό: Το ΚΚΕ δεν δέχεται κριτική κύριοι. Δεν γουστάρει τέτοια προοδευτικά!!!
Και για τούτο φταίει η Νέα Δημοκρατία ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ . (έτσι δεν λέτε;)
Μας πείσατε σύντροφοι. Και αν δείτε ποτέ διψήφιο νούμερο στα ποσοστά σας τηλεφωνήστε στη Λίτσα την Πατέρα να σας εξηγήσει τα άστρα!!!
" Δημοκράτης όχι νέος ούτε παλιός "
Ολοι οι δημοκρατες μαζευτηκαν στα 3-4 γνωστά blogs της πόλης και ανταλλασουν βρισιες, χυδαιοτητες, κατηγοριες,
ο,τι να'ναι!!
Ετσι ειναι, όποιος δεν μπορει να τα πει στα μουτρα του αλλου, τα γράφει ανωνυμα...
Και νομίζει οτι ετσι βοηθαει στη λυση των προβληματων της πόλης.
ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΤΟ ΓΚΑΤΖΙΔΗ ,ΔΗΜΑΡΧΟ ; ΝΑ ΚΡΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΟΝ ΚΑΒΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΤΣΙΚΙΤΣΙ;
ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΣ............
Ανώνυμε (δηλαδή γνωστέ)
27 Μάρτιος 2009 12:25 πμ
Γιατί δεν γράφεις επώνυμα αφού οι δημοκράτες δεν έχουν το θάρρος να γράψουν επώνυμα;
Κάντο λοιπόν εσύ! Να βοηθήσεις και στη λύση των προβλημάτων του τόπου, αφού έλυσες τα προβλήματα της παιδείας τόσα χρόνια στα μπλόγκα της αγροτιάς!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΥΣ΄
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΕΣΟΝ ΠΑΡΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Η' ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΝΕΥΣΤΩΝ? ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΙΓΟ...ΑΠΑΝΤΩ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΑΜΕΣΗ ΧΡΗΣΗ ΣΕ Η/Υ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ,
ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 30 ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ Κ ΕΧΕΙ Κ ΥΨΗΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3500 ΕΝΣΗΜΑ???
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΗΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ.
ΘΙΧΤΗΚΕ ΓΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΚΝΑ....
Α ΡΕ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ...
10.44 ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΥ , ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ
ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΣ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ
Δημοσίευση σχολίου