Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ: Αυτός είναι ο στόχος του δημάρχου Ορεστιάδας!


Τη στιγμή που όλοι θεωρούν ότι η «Ορεστιάδα Εν Τάξει» αποτελεί, πλέον, μειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο, αν και ξεκίνησε ως πλειοψηφούσα παράταξη, με 13 συμβούλους έναντι 8 των δύο παρατάξεων μειοψηφίας, η αλήθεια, την οποία σήμερα αποκαλύπτουμε είναι τελείως διαφορετική. Η πραγματικότητα είναι πως αποτελεί κυρίαρχη πολιτική επιλογή του δημάρχου, Δημήτρη Μουζά, να οδηγηθεί, σιγά- σιγά, σε ένα «μικρό και ευέλικτο» σχήμα, 4-5 συμβούλων, εαυτού συμπεριλαμβανόμενου, που θα δρα άμεσα, αποτελεσματικά, καταλυτικά και αποφασιστικά. Κάτι σαν τα... ΕΚΑΜ δηλαδή...
Είναι γεγονός πως αποτελεί μια πολιτική πρωτοβουλία του δημάρχου, με συγκεκριμένο σκοπό και στόχο που προκρίθηκε και υιοθετήθηκε μετά από εξαντλητικό διάλογο, με τους... εναπομείναντες συμβούλους (όπως συνηθίζει ο δήμαρχος), έτσι ώστε η εναλλακτική πρόταση εξουσίας και διακυβέρνησης μ’ ένα συνεκτικό πολιτικό σχέδιο με ιδεολογική ηγεμονία,
να φθάσει κοντά στον απλό εξουσιαζόμενο πολίτη, άμεσα και χωρίς εσάνς λαϊκισμού...
Το τόλμημα προσβλέπει σε ένα σύγχρονο δήμο, με συγκρότηση συγκεκριμένων τομέων, επιχειρησιακά διακριτών, με κάθετες διοικητικές δομές, και με υψηλό βαθμό αυτονομίας...
Παράλληλα, όπως εκτιμάται, θα επιτευχθεί η ζητούμενη ταχύτητα και αμεσότητα στην επιτόπια αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων (μικρών, μεγάλων, τεράστιων) απασχολούν τους δημότες καθώς θα δύναται, το συγκεκριμένο «μικρό και ευέλικτο σχήμα» των 4-5, να επιβιβάζεται τάχιστα στη δημαρχιακή Mercedes και να παρεμβαίνει στο κάθε δημοτικό διαμέρισμα και οικισμό πριν πεις τη λέξη «Καντζιάρης», ή «Μωρικίδης», «Σκαρλατίδης» ή «Καραμανίδης»! Όπως μας μετέφερε, εκ δεξιών, των συνεργατών του δημάρχου (απ’ όσους έμειναν ντε!) υπήρξε και η σκέψη να χρησιμοποιείται η αστική συγκοινωνία (και ως μήνυμα προς τους πολίτες) αλλά τελικά επελέγη το υπηρεσιακό αυτοκίνητο του δημάρχου γιατί όταν με το αστικό θέλεις μια ώρα για να πας... στον Πύργο τι σόι άμεση παρέμβαση- επέμβαση είναι αυτή;
Εκτός των άλλων θετικών που αναμένονται από το «μικρό- ευέλικτο σχήμα», θα σταλεί το μήνυμα των περικοπών των δαπανών του δήμου (με ένα αυτοκίνητο θα μετακινούνται 5 άτομα), ως μια απλή δράση στο πλαίσιο των πολλών πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει η δημοτική αρχή για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και των επιπτώσεων στους δημότες, η οποία θα λειτουργήσει επικουρικά στη σημαντική δράση της... οφειλής στους προμηθευτές του δήμου 350 χιλιάδων ευρώ. Άμα τους τα είχε δώσει θα τα...έτρωγαν, ενώ τώρα τους τα φυλάει...
Εν κατακλείδι, μόνο οφέλη θα προκύψουν από το «μικρό και ευέλικτο σχήμα», αν η σκέψη υλοποιηθεί όπως έχει συλληφθεί και δεν αποδράσει όπως ο Παλαιοκώστας, αν και μερικοί εκφράζουν την άποψη ότι τελικά μπορεί να μη χρειαστεί, για πολύ καιρό, ούτε η χρήση της δημαρχιακής Mercedes, και το «μικρό και ευέλικτο σχήμα» να μπορεί να μετακινείται και με μοτοποδήλατο...

Υ. Γ: Ευχαριστώ για την «ιδέα» του σχολίου το φίλο Στάθη, μου «έφτιαξε» τη διάθεση και του το αφιερώνω...

120 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 Ο ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΣ. ΤΟ ΚΑΙ ΤΟ
ΟΙ ΑΛΛΟΙ 3 Η ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ. ΕΜ ΘΕΛΕΙ Α....ΔΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ

Ανώνυμος είπε...

σταθη πολυ καλο

Ανώνυμος είπε...

Στάθη και γαμώ τις ιδέες έδωσες. Από εκεί και πέρα ο Βασίλης το έντυσε πάρα πολύ ωραία.

Ανώνυμος είπε...

Super idea. Πολύ γέλιο..

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΛΑΣΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

Ανώνυμος είπε...

magas o george.. Ante gia koumbareeeeee......

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΜΑΝΕΣ

ΒΡΕ ΠΩΣ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙΕΙΕΙ..ΕΙΕΙΕΙ
Μ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥΧΩ ΔΙΑΛΕΞΕΙΕΙ..ΕΙΕΙΕΙ
Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝΟΥΟΥ..ΟΥΟΥΝ
ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΑΑΑΑΑΝΟΥΝΝΝΝ..ΟΥΟΥΟΥΝ

ΚΑΝΖΙΑΡ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ
ΜΩΡΙΚ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ
ΣΚΑΡΛΑΤ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ
ΑΧ ΚΑΡΑΜΑΝ (δις)

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ Η ΣΑΣ ΜΙΑ ΚΑΙ
ΤΟ ΑΝΑΛΥΕΙΣ.
ΕΑΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΘΑ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΟΥΝ ΣΤΟ
ΓΕΛΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ
ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΘΑΥΜΑΣΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΤΟΡΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΞΙΟΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ'ΠΑΤΣΙ'

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΤΑ ΞΕΡΟΧΟΡΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΛΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ. ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ. Η ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΓΙΝΕ.
Τ ΑΚΟΥΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ;
ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ

Ανώνυμος είπε...

θα μας λειψει και το... λαπι τοπ και η πασιεντζα στο ΔΣ
τωρα θε παιζει στο σπιτι του

Ανώνυμος είπε...

δεν φταίει κανείς , ο Καραμανίδης φταίει που δεν έφερε το "λαπι τοπ" σε κανένα κεφάλι τόσο καιρό.
Το "λαπι τοπ" δεν είναι μόνο για πασιέντζες. στο σπίτι δεν έχει ανάγκη το "λαπι τοπ", έχει και δυο παιδάκια για να παίζει σπίτι ο Καραμανίδης.
κύριε ή κυρία Πικρόχολο/η

Ανώνυμος είπε...

8:21> Αιντε θύμα άιντε ψωνιο, αιντε σύμβολο αιώνιο, αν ξυπνήσεις μονομιάς, θ έρθει ανάποδα ο ντουνιάς..

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τον άνθρωπο ήσυχο.. Όποιος κάνει μια πολιτική κίνηση ή ξεκαθαρίζει τη θέση του από τα λαμόγια πρέπει να τον βρίζετε επειδή δε σας συμφέρει?
Διαχωρίζει τη θέση του από την "Αντιπολίτευση" ο Χαμαλίδης, αρχίσατε να λέτε ότι τα πήρε ή πήρε εντολή κ.α
Ξεκαθαρίζει τη θέση του ο Καραμανίδης από τη ¨Συμπολίτευση" αρχίσατε να λέτε ότι δεν του έδωσε ότι του έταξε, για αντιδημαρχία κλπ. Κατευθείαν να πέσει βρώμα ή ότι κάτι κρύβεται..
Πριν έβριζαν τον Κανζιάρη, πιο κάτω τη Μένη και ποιος ξέρει ποιος άλλος θ ακολουθήσει.. Ηρεμήστε λίγο και μη σπιλώνετε ανθρώπους που έχουν οικογένειες και κυρος σ αυτή την πόλη. Αν διαφωνείτε πείτε το με ωραίο τρόπο κι αν εχετε αποδείξεις καταθεστε τις. Είναι κρίμα για όλους..
a.

Ανώνυμος είπε...

Ζαχαρίας είπε το κορυφαίο
"κ. Παπαϊωάννου πήγατε τα νέα κοιμητήρια πολύ μακρυά. Γι΄αυτό δε δικαιούστε να σας... θάψουν εκεί"
μπρρρρ!!!!
Ότι ο Παπαϊωάννου έπεσε σε κατάθληψη δεν επιβεβαιώνεται

Ανώνυμος είπε...

8:58
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΝΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΦΑΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΤΙΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ

Ανώνυμος είπε...

Οποίος ήταν σήμερα στα δικαστήρια είδε ποίοι δικηγόροι εκπροσωπούσαν τον δήμο Ορεστιάδας στις αγωγές των εργολάβων .ο Ποτίδης και η γυναίκα του δημάρχου δίπλα-δίπλα ,όπως και οι αμοιβές από τον δήμο. Καλό παιχνίδι. Καλή οικονόμα στις δύσκολες εποχές.

Ανώνυμος είπε...

Ε ρε ένας ΄΄ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ΄΄ που σας χρειάζεται!!!
ΜΠΟΡΕΊ κανείς να ΕΞΗΓΗΣΕΙ το σημερινό φαινόμενο της αρχουσας μειοψηφίας στο ΔΗΜΟ μας.Πως και γιατι τοχουν κανει το μαγαζί ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ;
Καντε κανενα ερωτημα ρε παιδια στον ΓΡΙΒΑ ή στον αλλο τον τρελογιατρό (εκεινον τον καραφλό ντε μου διαφευγει το ονομά του),μπας και μας λυθεί η απορία..
ΧΑΜΑΛΙΔΗ στην τοση κριση (ασε το μανιφέστο σου) η μονη διεξοδος απο την κριση θα ηταν η να κοπούν οι μισθοί ολων των χεργελεδων του Δήμου που τετοιους μηνιαιους μισθους ΟΥΤΕ στον ΥΠΝΟ τους.

Ανώνυμος είπε...

Παραιτηθηκε ο ΄΄ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ΄΄ και λυθηκε το προβλημα;
ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΓΚΕΣ!!!!!
ΡΕ ΔΕΝ ΞΕΚΟΥΜΠΙΖΕΣΤΕ ΟΛΟΙ;
Αίντε θυμα ,αίντε ψώνιο.....

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τον άνθρωπο ήσυχο.. Όποιος κάνει μια πολιτική κίνηση ή ξεκαθαρίζει τη θέση του από τα λαμόγια πρέπει να τον βρίζετε επειδή δε σας συμφέρει?
Διαχωρίζει τη θέση του από την "Αντιπολίτευση" ο Χαμαλίδης, αρχίσατε να λέτε ότι τα πήρε ή πήρε εντολή κ.α
Ξεκαθαρίζει τη θέση του ο Καραμανίδης από τη ¨Συμπολίτευση" αρχίσατε να λέτε ότι δεν του έδωσε ότι του έταξε, για αντιδημαρχία κλπ. Κατευθείαν να πέσει βρώμα ή ότι κάτι κρύβεται..
Πριν έβριζαν τον Κανζιάρη, πιο κάτω τη Μένη και ποιος ξέρει ποιος άλλος θ ακολουθήσει.. Ηρεμήστε λίγο και μη σπιλώνετε ανθρώπους που έχουν οικογένειες και κυρος σ αυτή την πόλη. Αν διαφωνείτε πείτε το με ωραίο τρόπο κι αν εχετε αποδείξεις καταθεστε τις. Είναι κρίμα για όλους..
a.\ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΠΙΟΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ?

Ανώνυμος είπε...

Αντε πάλι.. προτάσεις γινονται Μανιφέστο βαπτίζονται. Ανεξαρτητος γινεται κάποιος, Κουραδομαγκας είναι.. Δεν πάτε καλά..

Ανώνυμος είπε...

1.
Είσαι ωραίος ( BASIL)
με συγκρότηση συγκεκριμένων τομέων, επιχειρησιακά διακριτών, με κάθετες διοικητικές δομές, και με υψηλό βαθμό αυτονομίας... (Μου άρεσε πολύ)

Κρίμα για την Ορεστιάδα!


2.
Είναι και κάποιος εδώ μέσα που δεν καταλαβαίνει!

Καήκαμε βρέεεε! Ούτε στο σημειωτόν είμαστε! (μακάρι!) βάλαμε εδώ και πολλά χρόνια την όπισθεν, δεν το βλέπεις;

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ξέρετε και το σχέδιο της Νομαρχίας Έβρου;

Ανώνυμος είπε...

Την Δημαρχιακή που την βάζετε?
Κι αυτή ευέλικτη είναι!!!Ολοι μπροστά και ο Χαμαλίδης στο πορτ-μπακάζ!!!Αστε που και ο Λύτρας τρέχει να ανέβει απο την σχάρα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η νέα δύναμη των παρατάξεων στο Δ.Σ

Εντάξει Δ.Μ.-- 8
Πορεία στο μέλλον -- 4

Αντάρτικη αΓΩΝΙΑ -- 3

Δημοτική Αναγέννηση -- 2

Δεκανίκια ,, S & XXXXL -- 2

Ανεξάρτητος --- 1

Ακόμη το σκέπτομαι -- 1

Ανώνυμος είπε...

Καλα τις επομενες εκλογες θα γινει το μεγαλο ξεκαθαρισμα.Εχουν να πανε σπιτι πολλοι.Κατι παλιοι δημαρχοι τυπου Παπαιωαννου Τζοτζολα.Κατι συμβουλοι που βγαινουν χρονια.Σας σιχαθηκαν πια.Ζειτε στον κοσμο σας μου φαινεται.Συμβουλοι ειναι αυτοι΄?Οι περισσοτεροι αυτο που θελουν ειναι να κανουν κακο ο ενας τον αλλον.Μετρειστε ποιοι ενδιαφερονται για την πολη.Ειναι ντροπη τους ομως που θεωρουν τον κοσμο προβατα.Θα το δειξουν οι επομενες εκλογες.Αρκει ο κοσμος να εχει επιλογες

Ανώνυμος είπε...

που ναι οι επιλογές και δεν φαίνονται?

Ανώνυμος είπε...

Αρκει ο κοσμος να εχει επιλογες

8:01

ΕΣΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ; ΩΧ ΩΧ

ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ;
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑ;

ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΟ "ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ". ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ(ΜΥΝΗΣΕΙΣ) ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ,αλλα και να προτείνει,να βοηθά και να συμμετεχει...
ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ,αστα τοτε να πανε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε προφανώς δεν παρακολουθείς τα δημοτικά δρώμενα ,και πολύ περισσότερο την αντιπολίτευση. Να σου θυμίσω τα πρόσφατα. Η αντιπολίτευση με πρωτοβουλία ΠΑΠ προκάλεσε δημοτικό συμβούλιο και μάλιστα διευρυμένο που ανέτρεψε την αρχική απόφαση του πανεπιστημίου να προταθεί η πόλης μας για το τμήμα τροφίμων και διαιτολογίας αντί της Αλεξανδρούπολης που είχε αποφασιστεί αρχικά .Βαρβάτη κίνηση όταν ο Μουζας ασχολούνταν με τις μηνήσεις εναντίων τους .Η αντιπολίτευση σταμάτησε τον Μουζά να παραχωρήσει σχολικό χώρο και χώρο παιδικής χαράς σε πυροσβεστική ,αυτή είναι που ανέδειξε το πρόβλημα των ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ όταν πήγε ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ να βάλει τα νήπια εκεί. και πολλά άλλα.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ σε κατι με έπεισες,ειναι οτι μάλλον ΕΣΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ή αν βλεπεις κρατας αυτα μονο που θέλεις και σε βολεύουν!!!
Τι να γινει τα βλέπουμε διαφορετικά.

Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ. Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ???? ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

13 Μάρτιος 2009 7:31 μμ

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ; ΜΗΝ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ειπες
"Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ."

Εσυ θα ηθελες να γίνεται από τη ΔΕΥΑΟ μήπως που ΠΕΤΑΛΑΩΝΕΙΣ γάτες;

Ανώνυμος είπε...

Σε πήρανε χαμπάρι μεγαλοσυνδικαλιστή .ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ ΌΤΙ ΌΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΣΟΥ σε χέζουν ,κάτσε και δούλεψε λιγάκι και άσε το ΗΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΌΚ.ΟΙ δημότες σε πληρώνουν πολύ ακριβά .Σταμάτα να ΠΕΤΑΛΑ-ώνεις τζιτζίκια . Επειδή δεν υπάρχει πρόεδρος ΔΕΥΑ μεριά επιδίδεσαι εν ώρα εργασίας με τα μπλοκ;

Ανώνυμος είπε...

Το να "ρίξω" μια μαλακία και να πω οτι καποιος μπαίνει στο blog και σχολιάζει΄,είναι ευκολο!!!ναι ρε ΧΑΤΖΗΑΡΓΥΡΗ 13/3/2009 9:28μμ και
11:27μμ ...θα μπαίνω στα blog όποτε γουστάρω και θα σχολιάζω ότι γουστάρω..στο συγκεκριμμένο σχόλιο πεσατε έξω ..δεν ηταν δικό μου.Εγώ έχω το δικό μου ήθος και ύφος!Οταν ήρθε η "σειρά" έγραψα και επώνυμα..αλλά απάντηση δεν πήρα!!!Δικαιούμαι άλλωστε και δεν θα ρωτήσω ούτε θα δώσω λογαριασμό σε κανέναν ποτε θα γραψω και τι θα γράψω....Τα 25 χρόνια υπηρεσίας,,τα 20 χρόνια ως Πρόεδρος και εκπρόσωπος στην επιχείρηση,,αλλά και τα 12+ χρόνια στην ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΕΥΑ μου δίνουν αυτο ΔΙΚΑΙΩΜΑ.Η ΔΕΥΑΟ δεν είναι τυχαία η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ....Τουλάχιστον αφου εσεις με αναγνωρίσατε !!!!αρα σημαίνει οτι ποτέ δεν κρύφτηκα !!!
απο το 1982 ειμαι ξεκάθαρος και φανερος...κόντρα στο ΠΑΣΟΚ,,,μαζι με την ΟΝΝΕΔ και την ΝΔ ,κόντρα στον ΒΑΡΣΑΜΑΚΙΔΗ ,κόντρα στον ΠαπαΊωάννου ,,,,μαζί με τον ΤΖΟΤΖΟΛΑ και κόντρα στον ΜΟΥΖΑ!!! ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ!!!!
και απο εδω και πέρα αφού θελετε να το παίζετε κουτσαβάκια...οταν δείτε σχόλιο .....ΠΕΤΑΛΑΣ ΒΑΚΗΣ γράψετε ότι θέλετε....

Υ.Σ και σίγουρα θα υπάρχουν συνάδελφοι που θα με χέζουν....ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΜΥΡΔΟΠΑΝΟ......

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ.
ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΧΥΛΟ ΜΙΣΘΟ. ΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΤΕΝΕΚΕ ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙς ,ΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ,ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ...
ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΔΕΥΑΟ ειναι ΜΙΑ ΝΑΥ...ΑΡΧΙΔΑ και ΣΥΜΑΖΕΨΟΥ ΛΙΓΟ,ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΤΩΝ 2.500€ μηνιαιως με τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΟΥ ΠΕΤΑΛΑ!!!
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ!!
όσο για το αν μπαίνεις internet, είναι γνωστό ότι δικαιούσαι διάλειμμα όπως όλοι οι εργαζόμενοι, και προς τιμή σου , το αξιοποιείς με καλό τρόπο.
Υ.Γ: καλά ρε παιδιά τι χολή είναι αυτή που βγάζετε για τους δημόσιους υπάλληλους? Ας γινόσασταν και εσείς.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ...ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ

(ΠΤΥΧΕΙΟ ΠΑΝΕΠ. METAΠTYXIAKA, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ESDL)
ΜΟΝΟ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ, ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω αυτά που γράφει ο ...άνθρωπος να τα διαβάζει ο προιστάμενος του . Σε διαφορετική περίπτωση τα εσωκλείω και τα στέλνω στον είσαγγελέα,να δούμε τον νταή της ΟΝΝΕΔ πόσα μικρογραμάρια όρχεων έχει,γιατι εγκεφαλο σιγουρα δεν έχει.

Ανώνυμος είπε...

με ποια κατηγορια θα πανε στον εισαγγελέα?!?

Ανώνυμος είπε...

ολα αυτα που γινονται στην πολη μας τα 2 τελευταια χρονια ειναι σκετη δυστυχια.
πιστευα οτι με την εξελιξη των μπλοκς κατι καινουργιο θαξεκινησει απο τους νεους ανθρωπους, ενας δημιουργικος διαλογος, για τον τοπο μας, οπου λιγοι στην αρχη περισσοτεροι μετα θα κανουν κριτικη για οσα συμβαινουν στην πολη μας, θα ακουστουν νεες αποψεις, θα γινουν νεες προτασεις, θα αναδειχθουν νεες αξιες,ιδεων και ανθρωπων, θα αναλυθουν ολα αυτα και ηλπιζα οτι θα γινουν πυξιδα για τα θελω μας.
δυστυχως διαψευσθηκα οικτρα.
το μονο που διαβαζει κανεις ειναι ενα ακατασχετο υβρεολογιο του ενος προς τον αλλο, μια υποβαθμιση της παιδειας και της κουλτουρας της πολης μας, ειναι κριμα δεν σας αξιζει μια τετοια εικονα, που ή προσπαθουν καποιοι να διαμορφωσουν
και εσεις την αποδεχεστε ή ειναι πραγματι αυτη η εικονα των νεων ανθρωπων της πολης μας και για αυτο ειναι δεκα φορες κριμα.
απο τους μπλοκερς γινεται μια προσπαθεια να κανουν μια παρουσια στον χωρο με ενα σκεπτικο που ειναι ορατο στον καθε νοημονα.
πολιτικοι στοχοι φιλοδοξιες λειανση
του κοινωνικοπολιτικου τους προφιλ
δημιουργοντας μια πλαστη εικονα, πιο ευπεπτη απο ολους,κατα κοανονα οτι σου δεινουν μενει, που ειδικα ο ενας δεν εχει ουτε το μποι ουτε τα κιλα (πλουσια τα ελεη του)να σηκωσει στους ωμους του ευθυνες δημοσιου αντρα και αυτο το λεω εχοντας γνωση με ποση ευκολια αδειαζει συντροφους και συνομιλητες
με μονο στοχο την ανοδο του στο πολιτικο χρηματιστηριο.
σε αλλο μπλοκ (δημοσιογραφικο ετσι το παιζουν τουλαχιστο)βλεπουμε την συστηματικη αποκρυψη ολων των δεινων του Δημαρχου Μειοψηφειας και ολους αυτους αντι να τους φτυσουμε κατ'ελαχιστον, τους ανεχομαστε κιολας.προσωπικα ειμαι περιεργος μεχρι που μπορει να φθασει 'ο ανθρωπος' και γι'αυτο τους διαβαζω.
αλλαξτε αντιληψη ως προς τον τροπο που συνομιλειτε δεν σας αξιζει αυτη η εικονα.
η ΑΝΩΝΥΜΙΑ δινει την δυνατοτητα να
εκφρασουμε το οραμα μας, τις σκεψεις μας,τις προτασεις μας με μεγαλυτερη ευκολια, δοκιμαζοντας τα σε ενα ευρυτερο κοινωνικο συνολο
δεχομενοι κριτικη και ανοιγοντας διαλογο για διορθωσεις αναθεωρησεις
αποδοχη ή απορριψη ιδεων.
αλλαξτε ρωτα, αφειστε τις κακιες τις μικροπρεπειες και το υβρεολογιο
δεν ταιριαζει σε εμας τους ΟΡΕΣΤΙΑΔΙΤΕΣ, δειξτε αυτοσεβασμο και αντιμετωπιστε τα πολιτικα δρωμενα με νηφαλιοτητα, ψυχραιμια
και αντικειμενικοτητα.
ετσι θα ειμαστε ολοι κερδισμενοι μα πιο πολυ η ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ μας.
σας ευχαριστω για την ανοχη σας περιμενω πολλα περισσοτερα απο ολους μας.
n.m.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχία φίλε/φίλη είναι να κάθεσαι γράφοντας ένα κατεβατό σε κάποιους που θεωρείς υποβάθμιση του συστήματος. η Δημοκρατία περιλαμβάνει τα πάντα. Αν δεν επιθυμείς κάτι δεν συμμετέχεις απλά.
χωρίς να θέλω να γίνω εριστικός απέναντι σου.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε n.m
Συμφωνώ σε ορισμένα από αυτά που γράφεις σχετικά με ύβρεις κλπ, αλλά και πάλι αυτό δεν είναι η δυστυχία της Ορεστιάδας.
Η δυστυχία της Ορεστιάδφας είναι ότι τίποτα δεν γίνεται τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας από έργα.
Ένα κολυμβητήριο έτοιμο για λειτουργία και όμως έξι ολόκληρα χρόνια δε λειτούργησε.
Γιατί άραγε;
Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή γιατί ερίναι περασμένη η ώρα. Θα επανέλθω όμως αν θέλεις πράγματι να συζητήσουμε για τη δυστυχία της Ορεστιάδας.

Φίλε μας έφαγαν τα πειράματα και τα καλά παιδιά που θέλαμε να μας κυβερνήσουν!

Ανώνυμος είπε...

πες μας και μας να μαθουμε ποιος ειναι αυτός που αδειαζει τοσο ευκολα τους συνομιλητές του,να τον μαθουμε και εμείς.
Μεγαλε,αυτο που ο ιδιος κατακρινεις αυτο ΑΚΡΙΒΩς ΠΡΑΤΤΕΙΣ και ΕΣΥ..
ΤΙς προτασεις σου εκει που πρεπει και αν σε ακουσουν ΓΡΑΨΕ ΜΑς.
ΤΑ ΜΠΛΟΚ ειναι ενας τόπος ελευθερης εκφρασης πραγματικα),οπου ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει και πολλες φορες μαλιστα με χιουμορ αρκεί να μην προσβάλλει και να φτανει στα ακρα και ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ να εχεις συζητάς οπως θέλεις,να προβάλλεις τις σκέψεις σου τις προτασεις σου κλπ ..ΦΑΙΝΕΤΑΙ δεν εχεις ιδεα απο άλλα ΜΠΛΟΚ.
Γιαυτο λοιπον ασε τις ΗΘΙΚΟΤΗΤΕΣ και αν θελεις μονο σοβαροτητα ψαξε και βρες το ΜΠΛΟΚ του ΕΦΡΑΙΜ ή του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ και γραφε τις σοβαροτητές σου.. μαζευτηκατε ολες οι ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ...ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ και με τις αγιαστουρες..
ΚΑΙ ΑΝΕΚΡΑΞΑΝ ΑΥΤΟΙ ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

για τον 6:26 και τους ομοίους του..
Και γώ σαν και εσένα έγραφα Ανώνυμα
για πολλούς λόγους ,,,κυρίως γιατι δεν ειμαι δημόσιο πρόσωπο και δεν εχω σχέση με τα δρώμενα ,,πέρα της ψήφου..Ομως με "ανακαλύψατε" άραγε πως???νάναι καλά οι ρουφ...οι!!!Εγραψα επώνυμα και αρχίσατε να βρίζετε...και ειδικά εσυ 6:26 αν σε περισεύουν μερικά γραμμάρια ,φανερώσου (αν και σε υποψιάζομαι),αφου εισαι τοσο μάγκας
και έλα να πάμε μαζί στον εισαγγελέα???
Π.Β.

Ανώνυμος είπε...

Βάκη μου της Δεξιάς είμαι κι εγώ, όπως και πολλοί εδώ μέσα. Αλλα, για σκέψου ότι πολλοί μπορεί να έχουν τις ίδιες απόψεις με εσένα και δεν μπορούν να τις υποστηρίξουν επώνυμα για να μη χάσουν τη δουλίτσα τους. Είναι πολύ ωραίο όταν μπορείς να μιλάς ανοιχτά εκ του ασφαλούς. Πολλοί είναι συμβασιούχοι, άλλοι με stage, και άλλοι να έχουν υποχρεώσεις σε κάποιους ανθρώπους, ενώ δεν συμφωνούν μ αυτά που κάνουν. Πως να βγουν και να μιλήσουν.
Πάντως είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε, άλλη βαρύτητα έχει ο "επώνυμος" κι άλλη ο "ανώνυμος". Οι περισσότεροι ανώνυμοι σκοπό έχουν να σπιλώσουν, να βρίσουν, και να παίξουν παιχνίδια. Το βλέπουμε όλοι αυτό. Λίγοι είναι αυτοί που καταθέτουν τη γνώμη τους σοβαρά..
Αν μη τι άλλο μη σημαδεύετε αυτούς που έχουν το θάρρος της γνώμης τους επώνυμα..

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι μόνο θέμα ασφάλειας,αλλά και χαρακτήρα!!Η ασφάλεια είναι ύψιστο αγαθό,αλλά πρέπει να εξασφαλιστεί χωρίς να θίξουμε τον εφησυχασμό,την ανωνυμία και την ελευθερία όπως την εχει συνηθίσει ο ατομικιστής ,μέλος της κοινωνίας σε μια απρόσωπη εποχή!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που βλέπω πάντως είναι ότι κάποιοι είναι της Δεξιάς κάποιοι της αριστεράς, πως να Πάμε Μπροστά (ευθεία) ρε παιδιά?

Koko-Blog-o

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΚΗ ΜΟΥ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΠΕΡΟΝΟΣΠΟΡΟΣ ΣΤΑ ΙΚΑΝΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ.
ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ Η ΝΟΜΑΡΧΕΙΑ.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ(ΤΖΟΤΖΟΛΑΣ - ΜΟΥΖΑΣ) ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ, Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΩ.
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ;;

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΔΑΡΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

Ανώνυμος είπε...

δαρμος για να μην υπαρχει αργοτερα οδυρμος

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ,ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ απο το ΔΕΞΙΟΧΩΡΟ..Μήπως σας τελειωσαν;
ΔΕΙΤΕ αυτους ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ και βγαλτε συμπεράσματα..
Για να λεμε και του ΣΤΡΑΒΟΥ το ΔΙΚΙΟ και απο στους ΄΄σοσιαλιστές ΄΄ εχει πεσει οχι μονο ΠΕΡΟΝΟΣΠΟΡΟΣ αλλα το μικροβιο ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ,δηλ ΄΄ωόν τίλλεις΄΄ (Πλούταρχος) =πιασε το αυτο και κουρευτο ή ΄΄πλέξαντες μηροίσι περί μηρούς ( μπλεξανε τα μπούτια τους),αφου ολα τα μπουμπούκια αρχισαν να εκδηλωνονται και όλοι βλεπουν τον κουβά με το ΜΕΛΙ...
ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Δεξιος στο Δ.Σ.?
ποιος απο δαυτους που ναι μεσα στο ΔΣ εχει πονεσει την παραταξη; ποιος εχει τρεξει για αυτην; οι δεξιοι εκει μεσα ειναι δεξιοι μονο για να παρουν τουσ ψηφους. πείτε μου εναν δεξιο στο ΔΣ αν βρειτε. οι πραγματικοι δεξιοι ειναι εξω και απογοητευμενοι

Ανώνυμος είπε...

Τι μας λες ρεεεεεε......
ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΟΥΕΔΕΣ;;;;;;
Δηλαδή εχει και χειρότερους ΔΕΞΙΟΥΣ;
ΑΜΑΝ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!!!!!!
μπρρρρρρρρ

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΟΣ ΒΑΡΥΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ ΠΕΦΤΟΥΝ,ΜΗΝΑ ΣΕ ΓΑΜΟ ΡΙΧΝΟΝΤΑΙ ΜΗΝΑ ΣΕ ΧΑΡΟΚΟΠΙ;
ΜΗΔΕ ΣΕ ΓΑΜΟ ΡΙΧΝΟΝΤΑΙ ΜΗΔΕ ΣΕ ΧΑΡΟΚΟΠΙ, Ο ΄΄ΕΝ ΤΑΞΕΙ΄΄ κανει ΠΟΛΕΜΟ με ΝΥΦΕΣ και με ΕΓΓΟΝΙΑ.....

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟς: 15 Μάρτιος 2009 9:04 μμ

ΕΧΕΙς ΑΔΙΚΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΚΡΕΜΟΥΝΕ, Η ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΩΡΟ.


ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΡ/ΔΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως όταν βρήκα την Χίλλαρυ μετά τις δημοτικές εκλογές μου είπε
"τι να κάνουμε αφού ο Τζό..δεν τραβούσε δεξιός και ο ένας δεξιός και ο άλλος.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ
ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ. ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΟΧΟΙ.
ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΙΛΑΡΥ Νo 1 καθηγητρια πανεπιστημιου και ΧΙΛΑΡΥ Νο 2 μεγαλοδικηγόρος........
σοπανίκα που χρειάζεται μας έφαγε η επιστήμη. Η καλύτερη είναι αυτή που σκουπίζει το δρόμο με τα γουόκμαν στα αυτιά

Ανώνυμος είπε...

EΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ και οι ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΙ;
ΕΜ γιαυτο παμε κατα διαόλου!!!!!

Ανώνυμος είπε...

σταματείστε ρε να βρίζετε και να ειρωνεύεστε!!!είμαστε λίγοι και γνωριζόμαστε...Τα blog δεν είναι γήπεδα εκτόνωσης!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΟΡΧΕΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ. ΞΕΡΩ ΤΟ ΜΑΝΟΜΕΤΡΟ,ΤΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ,ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΔΟΜΕΤΡΟ. ΕΥΓΕ,ΑΦΟΥ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΡΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ Α..ΙΔΙΑ, ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΜΗ,ΑΣ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΡΧΙΔΟΚΛΙΜΑΚΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΑΣ "ΚΥΡΙΟΙ¨ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΟΥΡΟΙ ΤΑ ΒΓΑΖΑΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ,ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΔΕΙΞΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ. (ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΡΧΕΙΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ)
PRESS-A ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

κυρία μου αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σας αλλά μήπος στις προθέσεις σας είναι να γίνετε το αρχιδόμετρο ή το βυθόμετρο?

Ανώνυμος είπε...

το αρχίδι χρησιμοποιείτε ως βρώσεως σημαντικό- φάε ένα αρχίδι..
ως ορεκτικό-τσίμπα ένα αρχίδι...
ως κλάσεως σημαντικό-κλάσε μου τα αρχίδια
ως δηλωτικό ποιότητας-διευθυντής μ'αρχίδια ΑΡΧΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ.......
Στη θέση διευθυντής καθένας χρησιμοποιεί την ιδιότητα που του αρέσει ,εκλεγμένη ή μη
HARIBO

Ανώνυμος είπε...

φιλε 8.12 προτεινω να διαθεσεις την εδρα σου(και επειδη πιστευω πως εισαι ντιπ αγραμματος-μαθε πως ειναι κωλος)για να τους τα ζυγισεις-μετρησεις...
κανε και καμια δουλεια με τα χερια σου,μη χτυπας μονο το πληκτρολογιο..
γεια και χαρα,

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρώσω
ως μονάδα μέτρησης

1Γιγαρχίδι=1.000.000αρχίδια
1αρχιδι=1.000microαρχίδια
1microαρχίδι=1.000nanoaρχίδια

*βασική προϋπόθεση να είναι ξυρισμένα, για να μην βγάζει δεκαδικά ψηφία κατά την μέτρηση

Κοκο-Blog-O

Ανώνυμος είπε...

αγαπητή μου θα ήθελα να σου προτείνω να έρθεις οχι μόνο στην Εδρά μου για να μου τα ζυγίσεις ,ή να μου τα μετρήσεις αλλά να μου κάνεις και ότι άλλο spesial έχεις μάθει να κάνεις

Ανώνυμος είπε...

koko-blogo ΕΥΓΕ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ.. ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ..
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΣ ΓΕΙΤΟΝΕΙΚΗ ΧΩΡΑ BG ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΜΗΣΕΙΣ,'Η EDIRNE ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΩΣ ΠΡΕΠΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ....
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΙΞΤΗΝ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

κοριτσάρα μου έχεις απόλυτο δίκαιο.Αλλά επειδή έχω βαρεθεί τη B.G και να τον παίζω μόνος μου πήρα το θάρος να σου ζητήσω να μου κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα... σε παρακαλώ κάνε μου την χάρη και βγάλε με απο το αδιέξοδο

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΜΑΛΛΩΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΕΙΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ. ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΟΗΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ...ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΙ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΕ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΚΑΙ ΔΕ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ.ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ,ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΡΙΦΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Β.Ζ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ EROS.................. γκουτεν ναχτεν

Ανώνυμος είπε...

Καλοί μου φίλοι. Με τα όσα διάβασα περί παπαρολογίας αλλά και εμπνευσμένος από το τελευταίο Δ.Σ έχω να κάνω μια πρόταση ,παρόλο που υπάρχει ένα προβληματάκι.
Σ’ αυτήν την πόλη του παραλόγου που ζούμε προτείνω στις επόμενες εκλογές το κριτήριο εκλογής των συμβούλων να είναι το μέγεθος του πέους και το βάρος των όρχεων που έχει ο καθένας. Υπάρχει όμως το πρόβλημα που προανέφερα ,με ποιο τρόπο θα μετράμε τις υποψηφιότητες την γυναικών ? μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?

Ανώνυμος είπε...

na mhn yparxoyn γυναικειες υποψηφιοτητες... παρα μονο γυναικες ψηφοφοροι... τζαμπα να παει το ζυγισμα?????????

Ανώνυμος είπε...

προς τον 9:29
και εσυ ρε φίλε τι είσαι?
ο φύλακας -αγγελός της?
Και μήπως εισαι αυτός που έδωσε αδεια στο eros?

Ανώνυμος είπε...

προς την 9:08 και 9:29
α φ ι ε ρ ω μ ε ν ο

http://www.youtube.com/watch?v=Jj9tiDof4QQ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΤΑΣΗ-ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΟΜΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ... ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΟ ΑΡΡΕΕΕΕΝ.......
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΔΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟRTV..........
HARIBO

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΣΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
9.08 Κ 9.29 ΕΞΥΠΝΗ-ΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.......
ΑΡΧΙΣΤΕ ΔΙΑΙΑΤΑ, ΜΑΛΛΙΑ, ΝΥΧΙΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΘΡΑΚΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ailiak bakal tasaklarni tartar!!!
και σε μετάφραση..
Αίλιάκ μπακάλ τασακλαρνί ταρτάρ
Η μετάφραση εγινε κατα το Ελληνικό τρόπο:
π.χ.γράφει η πινακιδα
ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΟΣ
Και απο κάτω
PARAKAMPTHRIOS

ILIAS
ΘΟΥΡΙΟ

Ανώνυμος είπε...

ekmek δηλαδή εκμέμ, στο φίλο Ηλία απ το ΘΟΥΡΙΟ THOURIO...
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΑΡΙΣΤΑ......
ΓΪΪ ΓΚΕΤΖΕΛΕΡ..............

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΤΟΝΩΘΕΙΤΕ
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!
ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΣΑΣ!!!!!
ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!!!!!
ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!!
Ενας πολύ καλός λογος για την υπαρξη των μπλοκ και της ανωνυμίας!!
Τ΄ΑΚΟΥΣ ΧΑΡΗ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σταματήστε επιτέλους! για όλους τους απά πάνω! Λίγη ντροπή και λίγος σεβασμός!

Αλλάζω σελίδα και ρωτώ:

Γιατί η Δημαρχιακή επιτροπή του Δήμου Ορεστιάδας δεν έδωσε άδεια λειτουργίας στο Τσίρκο;(εγώ συμφωνώ μαζί της γιατί δεν μου αρέσει το τσίρκο γενικά)

Θα βραβεύσουμε την πιο ωραία απάντηση.

Ανώνυμος είπε...

Μ'αρέσει που κατά τα άλλα, άλλαξες σελίδα....

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ! ΠΩ! ΠΩ!
ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ.
ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΓΩ ΕΧΩ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΡΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΜΑΛΟΝ ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο Κ....ΟΣ ΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΣΙΡΚΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δεν δόθηκε άδεια για να διατηρηθεί το μονοπώλιο...

Ανώνυμος είπε...

Τα ζώα δεν έχουν νου,κάτι σαν καναδυό συνεργατες του δημάρχου,που έχουν μπέξει άσχημα τα μπούτια τους και δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Μεγάλε πολύ το σφέφτηκες όταν τους όριζες;

Ανώνυμος είπε...

Για τον ΑΝΩΝΥΜΟ 17-3-2009 7:43 π.μ. (καλά εσύ δεν κοιμάσαι, στον ύπνο σου μας βλέπεις;)


Ναι ρε φίλε άλλαξα σελίδα. Λυπάμαι που δεν κατάλαβες. Ποτέ μου δεν θα έγραφα σαν και εσένα καλυπτόμενος από την ανωνυμία που προσφέρει ο χώρος και μάγκας δεν είμαι!!

Αν όμως είχες λίγο χιούμορ!!!!

Κατάλαβα όμως δεν ανέχεσαι ούτε κριτική, ούτε σαρκασμό, ούτε χιούμορ έστω και λίγο τραβηγμένο.
Σου θίξαμε τη Δημαρχιακή επιτροπή ή τον "πρώτο πολίτη" του Δήμου μας;

Έχει όμως καμιά σχέση η σελίδα μου με τη σελίδα σου;

Και άν γουστάρεις τσίρκο στο κάτω κάτω δεν θα σου χαλάσουμε το χατήρι!
Μπορεί να πάρεις εσύ το βραβείο που βάλαμε. Αρέί να απαντήσεις στο ερώτημα, όπως και αν γουστάρεις.
Μη φοβάσαι μήνυση δεν πρόκειται να σου κάνω άν με βρίσεις, ή αν με σχολιάσεις τελοσπάντων.Εντάξει;

Ανώνυμος είπε...

Ενας "ανωνυμος" κατηγορει τον άλλον ότι γράφει ανώνυμα... πλάκα έχεις ρε 3.11. Και ποιά είναι η "σελίδα σου" για να έχουμε καλό ερώτημα?

Ανώνυμος είπε...

ποιο ειναι το ποιο συντομο ανεκδοτο;
ΕΝ ΤΑΞΕΙ

Ανώνυμος είπε...

opoios spasei thn katostara eidiko doro apo ton stin-press@

Ανώνυμος είπε...

ti doro exei

Ανώνυμος είπε...

αναρτηση με αφιέρωμα για πάρτη του

Ανώνυμος είπε...

Δώρο μια μπάλα ποδοσφαίρου από το Ζαχαροκάλαμο με την υπογραφή του Μπεκεμπάουερ.
Καθώς επίσης σε περίπτωση που έχει φάει μήνυση από Δημαρχιακό, δώρο τα δικηγορικά έξοδα παράστασης ακόμα και σε περίπτωση αναβολής της υπόθεσης!

Koko-blog-O

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΧΑΜΑΛΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ; ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΦΟΥ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ?

Ανώνυμος είπε...

χρυση μου ασχολησου με το σπιτι σου , τα παιδακια σου και ασε αυτους που σκαμπαζουν περισσοτερο να κανουν πολιτικη.
Ο Χαμαλίδης το δήλωσε ότι ειναι κατά των φυλακών ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ελαβατε νουν καθηγεμονα και του ανοηταινειν ου παυεσθαι.Αγαμοι Θυται. Επιτελους!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ-ή κύριε-α 17 Μάρτιος 2009 6:36 μμ

Άλλο ναύτης και άλλο καντηλανάφτης.
Δεν κατηγόρησα κανέναν γιατί γράφει ανώνυμα αλλά γιατί χυδαιολογεί καλυπτόμενος από την ανωνυμία και πλάκα έχεις εσύ γιατί είσαι τουλάχιστον απρόσεκτος και βιαστικός αφού δεν διαβάζεις προσεκτικά, δεν καταλαβαίνεις και απαντάς.

Εκτός αν έχεις καϋμό! Τότε δικαιολογείσαι.

Ανώνυμος είπε...

το δωρο ειναι πρωτη θεση με φραπε ή
ουισκι σε φλυτζανα για να μην το καταλαβαινουν οι δημοτες στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ με την υποχρεωση να το παρακολουθησει απο την αρχη μεχρι το τελος.
οποιος αντεξει κερδιζει το δικαιωμα να τους κοιταξει ολους εναν ενα στα ματια.

Ανώνυμος είπε...

stin-press@

Βλέπουν κάποιοι άλλοι τις κατοστάρες και παθαίνουν πλάκα.

Η παροιμία όμως το λέει: "Όπως στρώσεις θα πλαγιάσεις"

Και μη μας πουν ότι υπάρχουν και χυδαιότητες μέσα εδώ.
Υπάρχουν και αυτά. Σε ένα μπαξέ υπάρχουν από όλα τα είδη χόρτων και λαχανικών.

Μήπως δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν ενδεχομένως και φίλους τέτοια άτομα, άτομα που εκφράζονται καθημερινά παρόμοια με τα κείμενά τους;

Και τέτοια έχουν και ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ στις σελίδες τους.
Ασ μη σχολιάσουν λοιπόν αν το σκεφτούν γιατί από τώρα τους απαντώ για την πεινασμένη αλεπού που αφού δεν έφτασε να φάει τα σταφύλια τα βάφτισε άγουρα και καθάρισε.

Άντε και άλλες 100στάρες και πάμε για 200σάρες.

Ανώνυμος είπε...

Εχεις σκεφτει οτι μπορει να βάζουν επίτηδες θέματα "χαλαρα" για να έχουν "μηδενικά" σχολια, για να εχουν την ησυχια τους και να μην τους βριζει ο κοσμος?
Να χαιρεστε τις 100αρες, ίσως κάποιοι επιτηδες προτιμούν ΜΗΔΕΝ σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

Για χαβαλε και παπαροκουβεντες ειστε ολοι ετοιμοι.Για κατι πιο σοβαρο δεν βλεπω φως!!Ξερετε παρα πολυ καλα να βγαζετε ο ενας τ'απλυτα του αλλου στη φορακαι να γελατε και να κοροιδευετε τη πολη στην οποια γεννηθηκατε και μεγαλωσατε σαν τον καημενο τον {ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ} και δεν καταλαβαινετε πως την ΕΛΛΑΔΑ πρεπει να τη συνεχισουμε δεν εχουμε κανενα δικαιωμα να τη σταματησουμε εδω.Θετικες προτασεις λοιπον οχι αρνητικα σχολια,δεν σας τιμουν.Το χαβαλε στην εκδρομη.

taxidiotis on 18 Μαρτίου 2009 στις 2:43 π.μ. είπε...

Blogging:πολυ σοβαρο πραγμα για να αφεθει,μονο του στους bloggers

Ανώνυμος είπε...

108 ΣΧΟΛΙΑ;;;;;;!!!!!!!!!!
ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ.
ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ

Ανώνυμος είπε...

Τα θέματα που αγγίζουν είναι να βρίζει ο ενας τον άλλον..

Ανώνυμος είπε...

Ένας φίλος γράφει πως ο κόσμος έχει ανάγκη να εκφραστεί.
Εγώ λέω να κραυγάσει…..
Ως έκφραση άποψης νοείται η κατάθεση σκέψεων με περιεχόμενο και επιχειρήματα, που ο φορέας της δεν διστάζει να την υπερασπιστεί. Αυτό σημαίνει ΕΠΩΝΥΜΙΑ. Έστω ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.
Σύμφωνα με τις ρήσεις των Αρχαίων που μας κληροδότησαν τη γλώσσα που μιλάμε και γράφουμε (όπως κι αν τη μιλάμε ή τη γράφουμε), ο λαός διαφέρει από τον πολίτη στο εξής απλό χαρακτηριστικό: Ο λαός είναι μπούγιο, πρόβατο, κατευθυνόμενος που άγεται και φέρεται κατά το δοκούν των κρατούντων. Είναι αυτοί που τη μια μέρα φωνάζουν ωσαννά και την άλλη σταύρωσον.
Ο πολίτης είναι εκείνος που μπορεί να σκεφτεί, να επιλέξει, να επιχειρηματολογήσει, να υπερασπιστεί.
Ως σημείο των καιρών και με βάση τα φοβικά σύνδρομα (για δουλειά, για ασφάλεια κ.λ.π.) μπορεί κανείς να κάνει δεκτή την τάση ανωνυμίας που επικρατεί στα blogs, σύμφωνα πάντα με τον τρόπο που έμαθε να ζει και να διεκδικεί τα δικαιώματά του.
Εκείνο όμως που δεν μπορεί να γίνει δεκτό είναι το ότι πίσω από ένα πέπλο ομίχλης θέλει να κρύβεται για να προβοκάρει, να σπιλώσει να λασπολογήσει, να λοιδορήσει, να βρίσει, ανθρώπους που δεν τολμά να τους κοιτάξει στα μάτια και να τους πει: Είστε μ…κες.
Αν το έκανε δεν θα ήταν στο περιθώριο και ίσως να συνέβαλλε στη διαμόρφωση μιας πιο υγιούς κοινωνίας.
Είπα πιο πριν ότι ορισμένοι έχουν λόγους να φοβούνται την επωνυμία.
Θέλω μόνο να τους θυμίσω (αν και τους καταλαβαίνω) ότι το δικαίωμα να εκφράζονται, να εργάζονται, να συνασπίζονται, τους το έδωσαν άνθρωποι που δεν δίστασαν να προτάξουν τον εαυτό τους και να αγωνιστούν γι αυτά που θεωρούσαν αυτονόητα.
Τίποτα δεν έρχεται από μόνο του. Όλα διεκδικούνται και όλα κερδίζονται.
Όχι όμως πίσω απ την οθόνη. Μπροστά στο προσκήνιο ή επώνυμα με πυγμή.
Διαφορετικά ας μην περιμένει κανείς ότι κάτι μπορεί να αλλάξει…..
Σίγουρα έχω πολλά να γράψω ακόμα. Προτιμώ όμως τη δια ζώσεις συζήτηση.
Θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει αντίρρηση σ αυτά που γράφω, να με βρει να μου πει που και πως λανθάνω. Αλλά όχι με τη μορφή έγγραφου ανώνυμου οχετού. ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑ!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και την υπομονή σας
Χάρης Κανταρίδης

Ανώνυμος είπε...

1. Φίλε
17 Μάρτιος 2009 11:43 μμ

Μάλλον έχεις σελίδα με μηδενικά σχόλια και μας γράφεις "να χαιρόμαστε τις 100στάρες μας".
Εσύ να χαίρεσαι την ησυχία σου!!!


2. Φίλε
18 Μάρτιος 2009 9:23 πμ
που έγραψες
"Τα θέματα που αγγίζουν είναι να βρίζει ο ενας τον άλλον.."


Και μένα δεν μου αρέσει το ότι κάποιοι βρίζουν. Είπαμε υπάρχουν και αυτά.

Μήπως όμως βρίζεις και συ; Γιατί κάτι μου μυρίζει.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΗ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και δεν μπορείς να μας ΠΕΙΣΕΙΣ; ΚΟΦΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ασε που ΟΤΑΝ θελεις να το ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΑΓΚΑΣ γραφεις ΕΠΩΝΥΜΑ, τις περισσότερες φορες ΟΜΩΣ γραφεις και εσυ ΑΝΩΝΥΜΑ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ.
Και μην ξεχνας οτι η ΑΝΩΝΥΜΙΑ σε ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ να απαντησεις ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ενω Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ σε ΠΙΕΖΕΙ προς τουτο και αυτος που πιεζεται σιγουρα δεν λεει την ολη ΑΛΗΘΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Να κοιτάξεις τη μύτη σου..

Ανώνυμος είπε...

ε,ποιος να μπει να σχολιασει σε blog ατομων που γλυφουν για να παραμενουν στον αφρο.... το μονο αξιολογο και που αξιζει να παρακολουθεις ειναι ο μανδραγορασ, εξυπνο και επικαιρο, τα αλλα ειναι μπουκλουκια

Ανώνυμος είπε...

ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΕΙΣ.. ΓΛΥΦΤΗ του μαναδραγόρα;

Ανώνυμος είπε...

Τζάμπα μάγκας δεν υπήρξα ποτέ. Εδώ που τα λέμε ούτε μάγκας διεκδίκησα να είμαι.
Αλλά ΜΟΝΟ επώνυμα γράφω. Νομίζω ότι ο τρόπος γραφής του καθενός μας είναι ευδιάκριτος, αν κάποιος προσέξει λίγο.
Πάντως να χαίρεσαι τον τρόπο σκέψης σου όποιος κι αν είσαι!
Το θρασύδειλο εγώ δεν θα το κάνω σημαία!

Ανώνυμος είπε...

και συ μηπως εισαι αυτος με τα 0 σχολια,και τι ζορι τραβας δηλαδη?
οι ιδιοι και ιδιοι γραφετε, γνωριζεστε μεταξυ σας, καποιοι απο σας σωτηρες καβαλημενοι θελετε να γινεται και δημαρχοι. γιατι δεν τα λετε στα μουτρα αυτα που θελετε και ξεκατινιαζεστε στα blogs?

Ανώνυμος είπε...

ο Χάρης μηπως ειναι αυτός που πηρε με το leader επιδότηση και έκανε ενα γραφείο στην Πλάτη?
τι ακριβως έκανε ?
Το ειδα σε μια επίσκεψη στο συγκεκριμένο χωριό.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γκαίμπελς.
Σου γράφω αυτές τις γραμμές γιατί κατάλαβα τι ακριβώς σημαίνει ανωνυμία.
Γράφεις αδιασταύρωτες μαλακιούλες με την τακτική που λέγεται ρίξε λάσπη, κάτι θα μείνει.
Όχι δεν διεκδικώ το να είμαι ο μόνος στη χώρα που τον λένε Κανταρίδη. Συνεπώς αυτός που διάβασες στο συγκεκριμένο γραφείο είναι άλλος. Επειδή όμως ασχολούμαι επαγγελματικά με τη σύνταξη φακέλων διεκδίκησης προγραμμάτων (όχι αγροτικών), θα ήθελα να μου πεις τι κακό έχουν όσοι έχουν πάρει leader ή επιχειρηματική επιδότηση, εκτός από κάποιες μεγάλες και εξώφθαλμες περιπτώσεις που είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Ειδικά το 3ο ΚΠΣ και το ΕΣΠΑ έχει τόσο αυστηρά κριτήρια που πλέον είναι αδύνατες η κομπίνες που γινόταν κάποτε.
Δωρεάν ενημέρωση από
Χάρη Κανταρίδη (μη επιδοτηθέντα).
Κάθε συγνώμη δεκτή.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons